28 September 2011

Kesian Tengok Adek.! ;D

Tadi, ada kawan adek sye chat dengan sye dalam FB.. adek kawan sye tu lelaki.. Sye ingatkan ape dia nak chat dengan saye.. rupa-rupanya dia nak luahkan hatinya yang terluka kepada sye.! -.-' HAHAHA!! sye ingatkan hal yang penting nak bagitau.. Rupenye ada udang d'sebalik batulah.. hehe.. tapi, kesian jugak dengan adek ni.. Ish3.. nak tau lebih lajut crita nya.? HEHE~


Tadi, adek ni chat dengan sye.. dia cakap dengan saye yang dia tak nak ekot akak nya pergi sekolah awal pagi.. sye pun tanyalah knape dia tak nak ekot akak dia pulak.? semalam b'ria-ria sangat nak ekot akaknya..  tak tau pulak pertanyaan sye tu boleh buat dia letak symbol sedih :'( .. dengan hati yang tak puas nak bertanye, sye tanya lagi
    "knape sedih.? ada masalah dengan kakak ke.?"
    "takdelah.."
    "habis tu, knape nak sedih-sedih.?"
    "akak,orang yang sye minati sudah ade orang b'punyerrlahh.. :'("
Alalalalala... sedih d'sebabkan orang perempuan rupenye.. ingatkan sedih pasal lain.. hahaha!! :D hebat jugak budak-budak zaman sekarang ni ye.? umur setahun jagung dah pandai (frustrated) perkara mcm tu.. hehe~.. maklumlah, zaman dah berubah.. dunia dah maju.. ek ewwhh.. betol ke ape yang sye cakap tu.? hantam sajalah.. :D 


Lepas dia ceritakan pasal ni, sye ingatkan akak dia dh tau pasal ni.. rupe-rupenye dia maseh simpan rahsia dia tu dengan dia akak sendiri.. dia cakap takut akaknya bongkar rahsia dia kelak.. aiekk.??? pandai takut pulak dia ni.. Ish3... nasib baik adek tu cakap awal-awal dengan sye yang akak dia belum tahu lagi.. kalau tak, memang sye dah sebarkan perkara ni kepada akak die.. hehe~..bukannye best pun crita sye tdi.. ye.. sye tahu..

Kalau sye sebar pun, apelah salah nyeerr... hhii~ *gurau je.. jangan marah.! kalau marah-marah nanti cepat tua pulak muka tu.. nanti, sape nakkan adek.? hehe.. ^^, akak awal cakap yang akak TAK NAK.!! hahaha.. sampai disini sajelah crita sye.. hehe~

0 orang sedang mengomel: