15 October 2011

Assalamualaikum,
Kenape ye.? Ibubapa tak paham2 perasaan anak diorang.?
kenape mesti Ibubapa pilih kasih pasal anak2.?
tak dapat ke mereka atas pagar pasal anak2.?
tak kesian ke kalau anak mereka dimarahkan sedangkan anak mereka tak bersalah pun..
tak kesian ke.?
kalau tak kesian tu, baik tak payah nak susah mengandungkan anak..
bukan nak apalahh..
Izzah sendiri kadang2 rasa sedih tau kalau parent marahkan Izzah sedangkan Izzah tak buat salah pun..
KECEWA SANGAT SANGATT!!! :'(
kadang2, diri Izzah macam tak berguna je untuk parent..
rasa macam nak sorang2 masa parents marahkan Izzah..
Izzah harap parent Izzah sedar yang Izzah ni bukan watak yang dikatakan parents selama ni..
Izzah cuma nak parent Izzah 'happy' bersama Izzah..
Izzah juga nak dengar khabar baik pasal Izzah dimulut parent Izzah pun..
Izzah nak di mulut mereka sendiri mengeluarkan kata2 macam tu..
tak nak dulu dengar dari orang lain..
cukuplah diorang cakap Izzah ni baik.. tak panas baran..
Izzah bukan PANAS BARAN!!
Izzah hanya nak pertahankan diri Izzah ni yang selalu sangat dikritik..
"kalau korang dikritik, mesti korang naik hanginkan.? NNAAA...  macam tu gak Izzah.. suka sangat nak lawan balik.. "

*hope my parent can understand me..

0 orang sedang mengomel: