22 October 2011

Sempat pulak tidur.. -.-'

Assalamualaikum,
Aduii!!! sempat pulak Izzah tidur depan lappy..
Tak sangkalah pulak jadi macam ni..
Nak tau berapa jam Izzah tidur tadi.?
3jam.. tapi, nasib baik tak sampai malam tertidur..
kalau tak, mampuihh Izzah kali ni..
Mesti mak balik kerja, ada buka pintu bilik Izzah.. skodeng anak mak sedang tidur tadi.. hehe.. 
Sorry mak.! tak sengaja tidur depan lappy..
ngantok sangatlaa... -.-' penat sangat2 ari ni..
tapi, tak taulaa.. penat ape.. mungkin penat asyik ngadap lappy kot.. hehe..
Game Izzah dibiar buka, lappy Izzah tengok Izzah tidur, 47notification FB, 2 inbox, 3 miss call dari kawan..
WWWUUIIHHHH!!!! banyak tuu.. apalahh... bazir letrik betol Izzah ni.. dah lah membazir, sombong pulak tu tak layan kawan yang sedang menunggu Izzah reply.. tak mau jawab panggilan orang lagi tu..
hehe.. kalau sesape yang marah kan Izzah tu, maaf ye.. Izzah tak sengaja lah tidur tadi..
Mimpi apelah Izzah tadi ye sampaikan orang call pun tak dengar..
AAADDUUIII....-.- memang mati Izzah kali ni..
HAHAHA!!!
Lain kali, Izzah takkan buat lagi.. Izzah janji.! *.*\/

0 orang sedang mengomel: