31 December 2011

Goodbye 2011 and say Hello 2012.!

Assalamualaikum,

Alhamdulillah.. Dapat jugak nak update yang terakhir.. :) Izzah nak ucapkan HAPPY NEW YEAR kepada semua orang.. :D Harap tahun 2012 dapat memberi kebaikan kepada semua.. Dalam tahun 2012 jugak, kita boleh tukar watak menjadi lebih yang terbaik.. Betul tak.? Mesti boleh punya.. Siapa cakap tak boleh.? Belum cuba belum tau.. hehe..

Izzah rasa bersyukur sangat kerana tahun 2011 amat bermakna untuk Izzah.. Segala pahit, manis, masin, masam ada dalam tahun 2011.. eehh?? Betul ke.? Hmmm.. memang betul pun.. Kena marah oleh cikgu ,ada.. Kena marah oleh kawan, ada.. Kena marah oleh parents, ada jugak.. Izzah rasa, semua pihak pernah marahkan Izzah.. ish.. ish.. ish.. Memang tak dapat dilupakan..

Tahun 2011 juga, ada juga kena puji.. Tapi, sedikit jerr.. -.-'' Hebat betul.. Dimalukan ada jugak.. Itupun 2 kali jer.. HAHA!! Malu betul masa tu.. -.-' Hati disakit ada jugak.. heii... Siapa kata tak ada.. memang ada.. Selalu hati ni sakit kalau masuk kelas.. Biasalah.. Orang terpendek dalam kelas.. Mesti kena ejek.. KAN! huh!!! ;/

Memang tak dapat dilupakan.. Memang bermaknalah katakan.. hehe.. Okeyh.. Izzah nak keluar dulu.. Nak tunggu bunga api meletup.. hehe.. Okeyh.! Have a nice YEAR.! ;D

0 orang sedang mengomel: