15 December 2011

Guna Baru Punya!! :D

Assalamualaikum,

Hehehehe.. Izzah mengupdate lagi.. Kali ni, Izzah nak beritahu yang Izzah guna SHUOTBOX baru.! eerrmm.. I mean CBOX.. hehe.. amacam.? Okey tak.? Izzah rasa tak Okey.. hehe.. Memang tak Okey.. :) Wa;aupun tak Okey, Izzah guna je lah.. Asalkan ada orang nak tinggalkan jejak diorang.. Izzah tak kesah.. :)

Sape yang nak tinggalkan jejak, boleh je.. Dialukan.. Bagi yang tak nak, tak kesah.. hehe.. memandangkan Izzah tukar shuotbox ke cbox, Izzah nak tukar header jugak.. tak cantiklah kalau semua pink, haeder je warna purple.. hehe..

Tapi, Izzah tak pndai nak buat header ni.. so, Izzah nak minta tolong kat korang.. ada sesiapa dapat tolong Izzah buat kan.? tak kesah nak bayarannya berapa.. *eisshh.. takkanlah macam tu.! yang berpatutanlah.. kalau header tu cantik, comel, sesuai untuk blog Izzah, Izzah bayar kat korang dengan harga yang patutlah.. Kalau yang simple tu, boleh jugak.. :)

Haaa... Ada sesiapa yang nak tolong Izzah.? kalau nak tolong, Please sangat sangat inform dengan Izzah cepat cepat! Izzah tak sabar nih.. hihi~ Okeylah.. tu je Izzah nak cakap.. tak nak panjang panjang.. Takut tertanggal pulak jari Izzah yang cute kemetot ni.. hihi~ Ingat ye.. kalau ada sesiapa yang nak tolong Izzah, cepat inform Izzah cepat2.. :)

9 orang sedang mengomel:

Ain Atirah said...

saya tolong boleh ? nak header mcm mana ?

izzah chot said...

betol ke nak tolong ni.? hehe.. TQVM!! :D saya nak header yang sesuai dengan blog saya, simple & takde letak gambar kartun.. kalau letak gambar nanti, susah pulak awak nak buat.. hehe.. tolong ye.? nanti saya beri upah untuk awak sebagai terima kasih.. :D

Ain Atirah said...

awak maksudkan doodle ke ? kalau nak doodle pon boleh .. ni contoh doodle saya . --> http://4.bp.blogspot.com/-M1D37Wf2PmY/TvNdbrF52oI/AAAAAAAAAz4/9WB2DOw8jLo/s1600/png2.png

saya tak kisah lah .. tapi awak kena bagitau awk nak doodle 2 macamana .. kaler apa .. n sebagainye lah~ dan header tu ada tulisan apa .. no payment ~ :D .. saya ikhlas !

izzah chot said...

yupp!! doodle.! :D baru teringat.. -.-' takpayahlah letak doodle.. simple2 je.. nak header warna pink soft.. tulisan kat header tu saya nak "Hati Terluka Lagi".. betol ke takde bayaran.? terima kasih banyak2 kerana sudi tolong saya.. ;D

Ain Atirah said...

sama2 ! :D
yg Hati Terluka Lagi 2 nak ade "" jugak ke ?
soft pink 2 background ke ?

izzah chot said...

ya.. letak ""skali.. :) tulisannya warna soft pink.. tapi, boleh ke awak tolong buatkan saya header transparent.? kalau tak dapat, tak pe.. letak je background warna putih..

Ain Atirah said...

saya dah siapkan .. http://1.bp.blogspot.com/-4UQslaLlu8Q/TvYE_BE2pII/AAAAAAAAA0w/CtlkXr5l4NQ/s1600/htl.png

tapi saya rasa plain sgt saya buat lgi satu .. tmbh heart je ..

http://4.bp.blogspot.com/-NANIr8TCTHM/TvYE_yT5RnI/AAAAAAAAA00/56N0Mabzmcs/s1600/htl2.png

sori kalau awk x suka~

izzah chot said...

tak pe simple.. saya memang nak simple2 je.. cantik la... saya suka.. :D thanks.. ;D

Ain Atirah said...

sama2 ..