1 December 2011

Ombak Rindu.!! Here I come.! ;)

Assalamualaikum,

Hehehe.. Izzah rasa Izzah nak tengok cerita Ombak Rindulahh.. :D Mesti Best punya.! hehe.. Lagipun, dalam cerita ni, ada nama 'Izzah' jugak.. kehkehkeh.. ;) Siapa tiru siapa agaknya ye.? huhu~


Dulu, tengok dalam novel memang layanlah dengan cerita tu.. Sampai terkoyak novel tu.. Yelah, asyik ulang2 je tengok.. Novel apa tak terkoyak kalau macam tu.. HAHA!! Sekarang ni, tak tau pulak ke mana tuju novel tu.. Rasa rugi pulak novel tu hilang macam tu je.. hheeiisshhh..

Demi tengok cerita ni, Insyaallah.! Esok Izzah nak buat kerja dengan cepat & teratur.. Lepas tu, panggil orang sebelah untuk temankan pergi tengok wayang.. hehe.. ;) Bolehkan?! HAHAHA!! So, hope esok Izzah dapat tengok cerita ni.. Rindu sangat ni.!

Okeylah, hari ni baru je 1 December.. Masih sempat lagi tuh.! Tapi, kena tengok awal awal.. Baru BEST.! Yeahh.!!

0 orang sedang mengomel: