31 January 2012

End of The January -.-'

Nasib 'BURUK' menimpa diri pada hujung bulan satu.. Memang sedih sangat-sangat ni!!! :'( Kawan tak dapat nak tolong.. Sebab, taknak susahkan mereka.. uwwaaa!! Kan bagus tak da cuti seminggu untuk Tahun Baru Cina.? Izzah rasa semua perkara ni takkan berlaku.. Bulan 1 dah buat hal.. hadoii..

Nasib la ada blog ni.. Kalau tak, kan mana lagi nak luahkan selain Allah yang esa.. :') Buku Izzah hilang!!! Ada 4 buah kesemuanya.. Dahla buku nota hilang.. Punye lah Izzah sayang sangat dengan buku nota.. Kesemuanya adalah subjek yang paling penting tauk!!!
 1. Sejarah
 2.Math, 1 buku nota dan 1 lagi buku latihan
3. Buku karangan Izzah :'( punyalah Izah sayang sangat dengan buku karangan tu.. Nak tau kenapa.? Sebab cikgu Izzah ada bagi format yang mantap gilerr untuk buat karangan yang baik..

Mungkin ni adalah ujian untuk Izzah capai impian Izzah.. Mungkin jugak kehilangan Izzah ni buat semangat untuk belajar bersungguh-sungguh.. Tak taulahh.. Izzah harap kehilangan buku ni, Izzah dapat salin semula notanya, sambil itu Izzah dapat mengulang kaji.. Doakan Izzah untuk bangkit semula setelah perkara ni berlaku ye.? Kalau tak nak doakan pun takpe.. :) Izzah tak kesah.. Janji, hati tabah melalui semua ni..

Bagi yang pernah berlaku yang sama kat korang, Izzah nak doakan untuk korang supaya korang bangkit semula untuk belajar.. Janganlah fikir buku kita hilang, lepastu lepas tangan tak nak buat apa2.. Kekadang, Izzah kesian sangat tengok budak Bumiputera kat sekolah Izzah.. Dah tau budak bumiputera dikit je kat sekolah Izzah, kebanyakannya diorang tak nak belajar sangat.. Kekadang, Izzah berasa malulaaa.. Mana taknya, kalau cikgu bukan bumiputera tegur, cikgu bukannya cakap nama budak tu.. Cikgu cakap budak 'Bumiputera'..

Izzah harap tahun 2012 ni dapat ubah diri kita menjadi baik menjadi yang 'ter'baik.. Aminn.. :)
.

0 orang sedang mengomel: