13 May 2012

Hanya Allah Saja Yang Tahu

Sedih nyaa!!! Bestfriend Izzah kena ejek oleh kawan dia sendiri.. Weyhh!!! Kalau 'kau' nak ejek orang tu, berpada-padalah sikit..

Taulah aku & 'dia' tak sehebat 'kau'.!
Tak pandai macam 'kau'..
Tak cantik macam 'kau'..
Tak perlu sangatlah nak menunjuk kehebatan 'kau' dengan mengejek kawan lama 'kau' sendiri.. Masa 'kau' marah 'dia', 'kau' tak rasa bersalah ke.?  Hina sangatkah 'dia' nak diejek sampaikan aku kawan 'dia' terasa sekali?

'Kau' tu macam KACANG LUPAKAN KULIT! 'Kau' tau tak, kalau tak aku dan 'dia' suruh 'kau' masuk macam-macam competition 2 Tahun yang Lepas, 'kau' takkan diketahui oleh sesapelah! Sedarla sikit!

Dah2! Malas la nak marah kat 'kau'. Buat sakit hati jerr.. Lagipun aku malas nak gaduh dengan kawan sendiri. Boleh memburukkan nama sendiri nanti. Tapi, aku masih anggap 'kau' kawan aku :) Harap 'kau' tau kesalahan 'kau' selama ni. Aminn

4 orang sedang mengomel:

Unknown// said...

hai hai hai hehe

izzah chot said...

ha :D

CiK FizA said...

chill ok ! ^^

Masz Sidek said...

kita doakan kawan awak tu... mendapat kesedaran...